loading

درحال بارگزاری

وب سایت جدید آذرین وب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
  • مشاهده تخفیف های ویژه سال 1399 در بخش میزبانی وب و ثبت دامنه
  • خلاصه مطلب

    سلام دوباره خدمت همکاران ، مشتریان و کاربران وب‌سایت آذرین وب! پس از گذراندن مشکلات فراوان دوباره و همچنان پس از گذشت بیش از 8 سال (در زمان ثبت این خبر) در خدمات شما هستیم با محصولات و خدمات جدید... در این اطلاعیه قصد معرفی برخی از محصولات جدید را داریم. اصلی ترین و محبوب ترین محصول ما فروشگاه ساز مینیمال Minimall می‌باشد که به صورت ماژولار و قابل بروزرسانی طراحی و ارائه شده است. نسخه ای از این فروشگاه ساز تحت عنوان فروشگاه ویژه نشریات و کتاب فروشی ها طراحی و آماده شده است.


    این فروشگاه ساز ویژگی هایی همچون مدیریت محصولات به همراه موجودی های مختلف و قیمت گذاری به صورت چند ارزی ، امکان ایجاد فروشگاه چند زبانه ، فیلتربندی داینامیک و قابل تنظیم ، سئوی کامل و محتوا گذاری هوشمندانه (مشابه نقد و بررسی های دیجی کالا) امکان افزودن به علاقمندی بدون عضویت و فولدربندی علاقمندی ها ، استفاده از Ajax در فیلتربندی ها ، مدیریت برندها ، ایجاد خصوصیات و ویژگی ها برای هر دسته بندی ، امکان ایجاد دسته‌ی نظرات و امتیاز گیری بر اساس نوع محصول یا دسته بندی ، مدیریت درگاه ها و روش های ارسال ، تعیین مالیات و هزینه های جانبی ، امکان تعریف هزینه های همراه برای محصول (مانند خدمات کادوپیچی و...) ، امکان تعریف محصول یا محصولات به عنوان لوازم جانبی یک محصول ، امکان ایجاد فیلدهای دلخواه ، امکان قیمت گذاری متفاوت به روش های مختلف روی یک محصول و صد ها امکان جذاب دیگر...


    از دیگر پلاگین های ما میتوان به ایجاد کننده Api ، sitemap هوشمند و فرم ساز آذرین وب اشاره کرد. به مرور در وبلاگ آذرین وب محصولات بیشتری را معرفی خواهیم کرد حتما با ما همراه باشید.


    از سرعت وبسایتتان ناراضی هستید؟!

    میزبانی در ایران با شروع قیمت

    50000 تومان / ماهانه