loading

درحال بارگزاری

آذرین وب در خبرگزاری ایسنا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
  • مشاهده تخفیف های ویژه سال 1399 در بخش میزبانی وب و ثبت دامنه
  • خلاصه مطلب

    یکی از افتخارات دیگر آذرین وب محبوبیت بین کارشناسان و فعالان وب فارسی است. 27 تیر 1396 بود که سایت ایسنا آذرین وب را به عنوان گزینه مطمئن و موفق جهت طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی معرفی و بررسی کرد و نتیجه آنرا در وبسایت خود منتشر کرد. جهت مشاهده روی بنر زیر کلیک کنید:

     مشاهده مطلب در سایت ایسنا

    طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از جمله تکنولوژی های نوپا در زمینه تجارت الکترونیک در کشور ما می‌باشد. خیلی از کسب و کار های قدیمی با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی آنلاین توانسته اند کسب و کار خود را رونق بیشتری دهند و در سطح وسیع تری فعالیت خود را ادامه داده اند. حتی امروز میتوان گفت برای همه اهمیت و ارزش وب سایت و حضور کسب و کار در فضای اینترنت روشن شده است و همگی شاهد آن هستیم حتی در بحرانی ترین وضعیت کشورها به علت شیوع بیماری کرونا ، کسب و کارهای اینترنتی همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و بلکه بسیاری از آنها فروش چندین و چندین برابر را تجربه کرده اند!

    آذرین وب با دارا بودن از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و حرفه ای ، افزونه های فروشگاه ساز و وبلاگ ساز ، فرم ساز و بسیار پلاگین های کاربردی ، آماده راه اندازی کسب و کار شما در فضای مجازی است. وب سایت شرکتی جهت معرفی خدمات یا فروشگاه اینترنتی جهت فروش محصولات ، مهم حضور شما در این فضای پر تردد و کم هزینه است. شما با داشتن وب سایت در واقع ویترینی را برپا کرده اید که به صورت 24 ساعته باز و در دسترس است و مهم تر از همه محدودیت مکانی ندارد و میتوانید به کل کشور یا حتی تمام دنیا خدمات و محصولات خود را ارائه دهید!

    پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و همین امروز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.


    از سرعت وبسایتتان ناراضی هستید؟!

    میزبانی در ایران با شروع قیمت

    50000 تومان / ماهانه